Váš lékař musí používat systém Medevio, abyste mohli přes aplikaci komunikovat. Můžete svému lékaři o Medevio říci nebo nám dát kontakt.
Veškerá komunikace mezi lékařem a pacientem je šifrována stejným způsobem, jaký používají například moderní bankovní instituce. Platforma Medevio běží na infrastruktuře AWS, která splňuje nejvyšší bezpečnostní standardy. V Medevio dbáme na to, abychom splňovali všechny nároky ochrany osobních údajů (GDPR) a jedním z našich hlavních cílů je, aby zdravotní data pacientů byla v bezpečí.
Přes Medevio již byly zadány tisíce požadavků pacientů od 0 do 98 let. Požadavky těch nejmladších zadali samozřejmě jejich rodiče a s požadavky těch nejstarších možná asistovali jejich blízcí, ale můžeme s klidným svědomím říct, že Medevio zvládne použít téměř každý.
Všechny neakutní požadavky, které byste jinak řešili telefonicky, emailem nebo na messengeru. Například žádosti o různé druhy potvrzení, vystavení nebo ukončení neschopenky, objednání na vyšetření nebo požadavky související s onemocněním covid-19.
Aplikace Medevio je pro pacienty zdarma. Váš lékař se může rozhodnout, jestli některé služby, které skrze Medevio nabízí, pro své pacienty zpoplatní.
Ano. Stačí si do vašeho účtu přidat dalšího pacienta.
Pokud píšete lékaři jen za sebe, přidejte jako pacienta sami sebe.
Tato funkce v Medevio zatím k dispozici není, v budoucnu bychom ji ale rádi přidali.
Zatím můžeme doporučit, abyste své děti přidali do jednoho účtu a přihlašovali se oba rodiče na něj.
Po přihlášení ve webovém prohlížeči na https://my.medevio.cz/prihlaseni můžete deaktivaci prémiového plánu provést tak, že kliknete na konkrétní prémiový plán na profilu lékaři (Štítek). Po otevření stránky prémiového plán je třeba úplně dole kliknout na tlačítko NEPRODLUŽOVAT a následně potvrdit deaktivaci prémiového plánu.
Medevio rozlišuje uživatele a pacienta. Uživatel je ten, kdo vytvořil účet v Medevio, a pak přidal do svého účtu profily jednotlivých pacientů, aby za ně mohl posílat požadavky lékaři/lékařům.
Pokud tedy chcete posílat požadavky lékaři, musíte tyto osoby přidat do svého účtu jako pacienty – a to i sebe.
V mobilní aplikaci nebo ve webovém prohlížeči si otevřete záložku Můj účet → Nastavení účtu. Zde můžete upravit vaši emailovou adresu, telefonní číslo a jméno kliknutím na ikonku tužky.
Pokud měníte jméno, je potřeba ho změnit také v záložce Další pacienti, kde máte svůj pacientský profil (právě tyto údaje se totiž zobrazují lékaři, když ho kontaktujete).
Pokud chcete změnit údaje pacienta, například rodné číslo, pojišťovnu apod., uděláte to na stejném místě, tedy v záložce Další pacienti.
Na stránce https://my.medevio.cz/prihlaseni zadejte svůj email a pokračujte kliknutím na Nemohu se přihlásit. Přijde vám ověřovací email s odkazem na vytvoření nového hesla.
Odhlašte se z aplikace Medevio. Pak zadejte svůj email do formuláře na stránce https://my.medevio.cz/prihlaseni a pokračujte kliknutím na Nemohu se přihlásit. Přijde vám ověřovací email s odkazem na vytvoření nového hesla.
Každý účet se z bezpečnostních důvodů pojí s emailem i mobilním číslem, a obojí může být použito jen jednou. Může se stát, že si omylem vytvoříte nový účet kvůli překlepu v emailu, nebo zadáte jiný email, ale vaše mobilní číslo zůstává spojené s emailem, který jste zadali jako první.
Pokud máte omylem vytvořené účty dva, existuje jednoduché řešení. Napište nám prosím na email poradime@medevio.cz informaci, o jakou emailovou adresu a telefonní číslo se jedná, a my tento problém snadno vyřešíme.
Uživatel je ten, kdo vytvořil účet v Medevio. Aby mohl kontaktovat lékaře, musí uživatel do svého účtu přidat pacienta. Pacient vyplní osobní údaje, aby lékař věděl, kdo ho kontaktuje.
V mobilní aplikaci nebo ve webovém prohlížeči si otevřete záložku Můj účet → Nastavení účtu. Pak klikněte na Další pacienti a pokračujte na + Přidat dalšího pacienta.
iOS: Mobilní aplikace přebírá automaticky jazyk telefonu. Máte ale možnost to v nastavení změnit.
Nastavení –> najděte aplikaci Medevio –> Jazyk.
Pokud by v nastavení nebyla možnost Jazyk, je nutné napřed mezi jazyky telefonu druhý jazyk přidat.
Android: Mobilní aplikace přebírá automaticky jazyk telefonu. Android bohužel neumožňuje změnu.
Ordinace lékaře se vám do seznamu vašich lékařů v účtu Medevio uloží automaticky ve chvíli, kdy mu odešlete první požadavek.
V nabídce zůstávají také lékaři, které jste si v poslední době v nabídce vyhledali a u nichž jste si otevřeli detail Medevio profilu.
Po přihlášení do aplikace Medevio v záložce Moji lékaři klikněte na Upravit → Odebrat u lékaře, kterého ve svém účtu nadále nechcete. Potvrďte odebrání a klikněte nahoře na Hotovo.
Více informací naleznete zde: https://www.medevio.cz/napoveda/anamneza-pacienti
Každý lékař si sám volí, zda k danému požadavku přidá také možnost, aby si pacient sám vybral termín. Každá ordinace funguje jinak. Někomu vyhovuje, když se pacienti sami objednávají, a někomu ne – to si určuje lékař podle sebe.
Požadavky, které má lékař na svém profilu k dispozici si určuje sám. V případě, že nemůžete nalézt požadavek, který potřebujete, doporučujeme využit požadavek Jiné, pokud jej má lékař k dispozici.
Pokud chcete odeslat přílohu lékaři, musíte využít mobilní nebo webovou aplikaci v rámci požadavku. Skrze SMS/MMS to bohužel není technicky možné.
Zprávu od lékaře vždy dohledáte v detailu daného požadavku. Zaslaný požadavek můžete dohledat v mobilní aplikaci i na webu v záložce Požadavky — vyberete konkrétní požadavek.
Na webu zprávy naleznete v sekci komunikace a v mobilní aplikaci v bublinkové záložce komunikace
Dejte lékaři čas, určitě zareaguje v co nejkratší možné době, není potřeba ho znovu kontaktovat. Každý lékař pracuje jiným způsobem, odpověď většinou přijde do 24 hodin. Medevio slouží k řešení neakutních požadavků. Pokud máte nějaký urgentní problém, kontaktujte svého lékaře telefonicky nebo zavolejte rychlou záchrannou službu na telefonním čísle 155.
Všechny své zadané požadavky, ať už aktivní či vyřízené, naleznete v sekci → Požadavky.
Videohovor se k události automaticky přidá a je přístupný v detailu požadavku pod datem události. Pozor: Odkaz je k dispozici až 10 minut před začátkem události a připojujete se přímo v Medevio.
Pokud si nevíte rady, kontaktujte nás na emailu poradime@medevio.cz
We use cookies to improve user experience. Choose what cookie categories you allow us to use. You can read more about our Cookie Policy by clicking on Cookie Policy below.
These cookies enable strictly necessary cookies for security, language support and verification of identity. These cookies can’t be disabled.
These cookies collect data to remember choices users make to improve and give a better user experience. Disabling can cause some parts of the site to not work properly.
These cookies help us to understand how visitors interact with our website, help us measure and analyze traffic to improve our service.
These cookies help us to better deliver marketing content and customized ads.