Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Řešení na míru pro nemocnice, kliniky a zařízení ambulantní péče
Webová a mobilní aplikace Medevio modernizuje komunikaci mezi klienty a zdravotnickým zařízením, zjednodušuje cestu pacienta systémem a usnadňuje sdílení informací mezi lékaři.
Medevio nahrazuje množství komunikačních kanálů (telefony, email, SMS) jedním přehledným systémem. Centralizuje veškerou komunikaci mezi lékaři, pacienty, ostatními zdravotnickými pracovníky a recepcí, čímž šetří čas a zvyšuje efektivitu spolupráce mezi odděleními.
Medevio automatizuje klíčové administrativní úkony, jako je správa objednacích termínů, digitalizace dokumentů a lékařských záznamů či referování pacientů. Zefektivňuje i vyplňování anamnestických dotazníků a souhlasů při příjmu nového pacienta nebo sdílení lékařských zpráv a další dokumentace.
Pacienti oceňují pohodlí aplikace Medevio, která umožňuje řešit objednání, konzultace a žádosti o předepsání pravidelně užívaných léků bez nutnosti osobní návštěvy nebo telefonování. Zároveň se díky přístupu ke svým zdravotním datům více zapojují do péče o své zdraví.
Medevio přináší úspory díky zjednodušení komunikace, automatizaci administrativy a digitalizaci veškeré dokumentace. Časová úspora umožňuje efektivnější využití lidských zdrojů v rámci nastavených procesů.
Bezpečnost dat je pro Medevio klíčová. Pacientská data jsou chráněna šifrováním a nejvyššími bezpečnostními standardy, které splňují přísné regulace a normy pro ochranu zdravotních informací.
Implementace Medevio je jednoduchá a bez dopadu na běžný provoz zdravotnického zařízení. Intuitivní rozhraní a podpora specialistů z Medevio zajistí rychlou a efektivní adaptaci personálu na novou aplikaci.
Víme, že každá lékařská praxe je jiná. Proto Medevio přizpůsobíme na míru vašemu zdravotnickému zařízení.
Využijte širokou škálu možností nastavení termínů pro pacienty, kteří si jednoduše najdou volný termín sami.
Digitální profil, kde pacient najde vše potřebné na jednom místě.
Elektronickou žádanku oceníte při odesílání pacienta k běžným výkonům (žádost o vyšetření, žádost o konzultaci, ...), stejně jako při referování speciálních diagnóz, například do centrové léčby.
Připravíme pro vás individuální řešení na míru vašim potřebám.
Medevio dokáže více, než jen usnadnit práci s požadavky pacientů. Jaké další funkce můžete v aplikaci využívat?
Ambulance jsou obvykle nuceny trávit mnoho času vyřizováním telefonátů, z nichž většina není naléhavých. Medevio namísto toho zaznamená požadavky pacientů ve strukturované formě a provede základní triáž. Zdravotníci se poté mohou věnovat řešení požadavků bez vyrušování a v čase, který si sami určí.
Kalendáře Medevio slouží jako efektivní nástroj pro správu času jednotlivých lékařů či pracovišť kliniky. Poskytují přehled o rozvržení všech plánovaných návštěv pacientů a dalších aktivit. Kalendáře lze také sdílet mezi více uživateli (např. pro sdílené přístroje) a sdružovat do skupin (např. pokud v jedné ambulanci ordinuje více lékařů).
Termíny v kalendáři je možné zpřístupnit pacientům, kteří se pak mohou sami online objednat na kontrolu či vyšetření. Lékař určí, v jakém časovém bloku je možné se objednat s daným typem požadavku (odběry, vyšetření, konzultace, ...), a pacienti si volí termín, který jim vyhovuje. Před blížící se návštěvou jim aplikace automaticky zašle připomínku ve formě emailu nebo SMS.
Medevio umožňuje vyplnění všech potřebných vstupních dotazníků a souhlasů online ještě před návštěvou lékaře. Pacient obdrží pozvánku do aplikace a poté pohodlně z domova vyplní veškeré nutné dokumenty. Při první návštěvě tak má lékař k dispozici všechny důležité informace, navíc bez nutnosti přepisovat je z papírového formuláře do dekurzu.
Sdílení lékařských zpráv a další dokumentace je v Medevio rychlé a bezpečné. Ambulantní specialisté mohou jednoduše odeslat elektronickou zprávu o výsledku vyšetření pacientovi či jeho praktickému lékaři. Pacienti tak mají okamžitý přístup ke svým zdravotním záznamům, které mohou snadno sdílet s dalšími odborníky nebo si je uložit pro své potřeby.
Digitální ústředna je jednoduché rozhraní napojené na Medevio, které funguje jako chytrý záznamník. Telefonický vzkaz pacienta nahraje, přepíše do textové podoby a automaticky zařadí do seznamu požadavků v Medevio. Ústředna také umožňuje namluvit uvítací hlášky na míru a přesměrovávat pacienty pomocí tlačítek.
Medevio umožňuje hromadně oslovit vybranou skupinu pacientů (např. všechny ženy ve věku 30 let) a rozeslat tak pozvánky na pravidelnou prevenci nebo screeningové vyšetření, či další informace.
Díky online platbám mohou pacienti zaplatit předem, pohodlně a bezpečně. Některé hrazené administrativní úkony, například výpis z dokumentace, tak lze vyřídit zcela online. Ceny za dané výkony jsou plně v režii zdravotnického zařízení a lze je snadno měnit.
S prémiovými plány můžete pacientům nabídnout služby nad rámec zdravotního pojištění, například použití jednorázových nástrojů, příplatkovou analgezii nebo videokonzultaci mimo ordinační dobu.
Zanechte nám svůj kontakt a my se vám ozveme, nebo nám rovnou zavolejte či napište.
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.