Jak to funguje pro pacienty?
Snažíme se, aby nabídka neparazitovala na službách lékařů v Medevio. Pacienty tedy oslovujeme jen v době, kdy by jejich pediatři měli být většinově offline.
Pacienty oslovujeme pomocí bannerů, které se jim zobrazují v aplikacích a na webových stránkách.
- Cílení bannerů: Zobrazují se pouze uživatelům s pacienty ve věku do 18 let včetně
- Časy zobrazení: Zobrazují se v 16-22 hod v pracovních dnech a 7-22 o víkendech
- Bannery nejde zavřít, zobrazují se po celou dobu, kdy spolupráce poběží
- Pokud by byl jakýkoliv problém, ozvěte se komukoliv do Medevio a my bannery vypneme
- Proklik vede na stránku kliniky. Tam pacient vidí, že může zadat placený požadavek Videokonzultace s dětským lékařem.
- Jakmile pacient požadavek zadá a zaplatí, dostane se na děkovací stránku, ze které se přes tlačítko proklikne na videohovor.
- Proklik vede na Whereby videohovor (něco jako Teams, Google Meet apod.), kde pacient čeká, než se lékař připojí.
Jak to funguje pro lékaře?
Než začnete
Nejprve je nutné, aby každý lékař, který má v Doktor Online v Medevio pracovat, měl vytvořený účet. Pokud by bylo potřeba lékaře přidat, napište prosím na podpora@medevio.cz. Pro vytvoření účtu je potřeba Jméno, Příjmení, e-mail a telefon lékaře.
Medevio pošle každému lékaři odkaz, na kterém si vygereneruje heslo a pak se již může do Medevio přihlásit.
- Doporučujeme se přihlásit na počítači i telefonu a zůstat přihlášený.
Během fungování
Jakmile pacient zadá požadavek, přijde všem lékařům v klinice SMS se jménem pacienta, názvem požadavku a odkazem na požadavek.
Příchozí požadavek se zobrazí v sekci Požadavky v Medevio a vytvoří se událost v sekci Kalendář.
Lékaři se mimo Medevio, například na Whatsapp skupině domluví, kdo si požadavek od pacienta přebere.
- Pro lepší organizaci doporučujeme požadavek přiřadit danému lékaři (pomocí tlačítka Předat v detailu požadavku)
Tento lékař se pak proklikem z odkazu v SMS nebo proklikem požadavku či události v kalendáři dostane do detailu požadavku, kde najde odkaz na videohovor.
- Před prvním spuštěním doporučujeme vyzkoušet. Je nutné povolit mikrofon a kameru.
- Pokud by nikdo nebyl k dispozici, lze pacientovi napsat v chatu požadavku, aby chvíli počkal.
Lékař se připojí na videohovor a vyřeší s pacientem jeho problém.
Po vyřešení najde lékař v detailu požadavku záznam videohovoru a může si ho přehrát nebo stáhnout.
- Mezi pacientem a lékařem je nadále funkční chat a mohou asynchronně komunikovat.
Jakmile je požadavek vyřešen, lékař požadavek zavře v detailu kliknutím na Vyřídit.