K čemu slouží stavy pacienta?
Stavy pacienta zpřehledňují práci s kartotékou v Medevio, abyste na první dobrou uměli rozlišit vaše pacienty a pacienty, které zatím v kartotéce nemáte nebo jste je z ní vyřadili.
Jaké stavy pacienta v Medevio najdete?
- Aktivní: Vaši běžní pacienti.
- Čekající: Pacienti, kteří zatím nejsou ve vaší Medevio kartotéce. Pokud pravidelně aktualizujete importy, mělo by se jednat o nové pacienty, kteří vás kontaktovali poprvé. Přijaté pacienty následně změňte na Aktivní a nepřijaté na Odmítnuté.
- Odmítnutý: Nepřijatý pacient, který se u vás nikdy neléčil. Tyto pacienty můžete například v budoucnu kontaktovat, pokud začnete nabírat nové pacienty. (funkcí hromadného oslovení)
- Vyřazený: Pacient, který se u vás léčil, ale již je vyřazený z běžné agendy, například z důvodu přechodu k jinému lékaři, dovršení dospělého věku nebo úmrtí.
Stavy Čekající, Odmítnutý a Vyřazený souhrně označujeme jako Neaktivní.
Jak změním stav pacienta?
Stav pacienta změníte na postranním panelu s kartou pacienta. Klikněte myší na stav pacienta (na obr. podtrženo červeně) a otevře se dialogové okno, kde můžete stav změnit. Volby potvrdíte tlačítkem uložit.
- Všechny vaše importované pacienty automaticky označujeme jako Aktivní.
- Všechny pacienty, kteří nebyli ve vaší kartotéce a například od nich přišel požadavek, označujeme automaticky jako Čekající.
- Vyřizujete-li požadavek od pacienta, který je ve stavu Neaktivní, dostanete upozornění a nabídneme vám změnu stavu v dialogovém okně.
Jak se stav pacienta projeví?
Snažili jsme se, aby pro vás stavy pacientů nebyly restriktivní. Umožňujeme tak téměř jakoukoli akci vykonat s pacientem v libovolném stavu.
Pokud ovšem dochází k interakci s pacientem v Neaktivním stavu, dostanete vždy upozornění. Níže najdete příklady, jak vás upozorníme v různých částech Medevio.
Jediné místo, kde neumožňujeme interakci s neaktivními pacienty, je pediatrický modul Preventivní prohlídky. V tom Neaktivní pacienty nezobrazujeme a vyřazujeme je z hromadného zvaní.
Doporučené scénáře
Pokud nechcete přijímat nové pacienty a přijde vám požadavek od pacienta mimo vaši kartotéku, změňte u pacienta stav na Odmítnutý. Jakmile se situace změní, můžete kontaktovat všechny Odmítnuté pacienty pomocí modulu kampaně a odeslat jim e-mail, že již nabíráte a zda se chtějí zaregistrovat.
- Samotnou registraci můžete vyřešit např. přes některý z našich předpřipravených typů požadavků (Registrovat se k lékaři, Registrace novorozence atd.). Ten navíc můžete skrývat pro pacienty v době, kdy pacienty nenabíráte.