Levý panel
- Osobní údaje pacienta - Jméno a příjmení, číslo pojištěnce (příp. datum narození), věk a pojišťovna
- Stav pacienta -
- Anamnéza - V případě, že má pacient anamnézu vyplněnou a sdílí ji s vámi, prohlížet ji budete moci zde po rozkliknutí. Více informací o anamnéze naleznete zde.
- Štítky pacienta - Štítky slouží k jednoduché orientaci a kategorizaci pacientů. Více o štítcích naleznete zde.
- Kontaktní údaje uživatele
- Další pacienti uživatele - V případě, že vám v minulosti v Medevio zadal požadavek i jiný pacient se stejným uživatelem, naleznete tuto informaci zde.
- Další požadavky pacienta - Seznam všech předešlých požadavků, které vám pacient zadal.
Prostřední panel
- Název požadavku
- Po zadání zde vidíte název převzatý z typu požadavku (Například Akutní obtíže a neschopenka nebo Objednání vyšetření).
- Tento název si můžete změnit kliknutím na ikonku tužky vedle názvu. Pojmenovat si ho tak můžete jakkoliv chcete a může díky tomu lépe reflektovat reálný obsah požadavku (např. Chřípka, Bolest hlavy, apod.).
- Případná změna názvu se pak promítne i do historie požadavků na kartě pacienta.
- Po změně se bude pod novým názvem zobrazovat menším písmem i původní název.
- Informace o vytvoření požadavku - Kdy a kým byl požadavek vytvořen.
- Informace o zaplacení - V případě, že se k požadavku váže platba, zobrazí se její stav zde.
- Informace o termínu
- V případě, že se k požadavku váže termín, zobrazí se zde.
- Termín můžete změnit nebo zrušit nebo ho změnit na videohovor.
- Štítky požadavku - Štítky slouží k jednoduché orientaci a kategorizaci požadavků. Více informací naleznete zde.
- Výsledek dotazníku
- Zdravotní záznam - V Medevio můžete vést zdravotní záznamy s bohatými funkcemi úpravy text. Více informací naleznete zde.
- Interní poznámka - K požadavku si můžete přidat interní poznámku, kterou uvidíte jenom vy a vaši kolegové, pacientovi se nezobrazuje.
- Vyřídit a předat - Po dokončení práce s požadavkem ho můžete vyřídit a již se vám nebude zobrazovat v aktivních požadavcích nebo ho můžete předat na některého z vašich kolegů.
- Přenos přes eZprávu - Požadavek můžete do vašeho ambulantního informačního systému přenést i přes eZprávu. Více informací naleznete zde.
- Kopírovat požadavek - Obsah požadavku si můžete v textové podobě zkopírovat do schránky, díky čemu ho můžete jednoduše přes ctrl+V vložit například do vašeho ambulantního informačního systému.
Pravý panel
Slouží ke komunikaci s pacientem přes chat. Naleznete zde:
- Zprávy - Historii zpráv v konkrétním požadavku.
- Psaní zprávy - Zprávu můžete psát manuálně nebo můžete využit funkci diktování textu. Více o diktování naleznete zde.
- Šablony zpráv - Díky šablonám můžete zprávy odesílat mnohem rychleji.
- Příloha - Tímto tlačítkem můžete pacientovi odeslat přes chat jakoukoliv přílohu.
- Zavolat pacientovi - Pacientovi můžete zavolat na zadané telefonní číslo. Pro tuto funkci je potřebné, aby váš počítač funkci volání podporoval.