📌 Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio — Oficiální návod na stránkách O2
Pokud máte jiného operátora, postupujte podle návodu na jeho webových stránkách (i tento návod může fungovat, ale nemůžeme to zaručit).
Nejpohodlnější je nastavení provést přes:
- samoobsluhu Moje O2
- v aplikaci MojeO2
- v menu mobilního telefonu najděte položku Přesměrování (zpravidla se nachází v Nastavení, příp. Nastavení volání).
- nebo zkuste návod níže (pomocí GSM kódů).
1. Vezměte do ruky mobil, který má být přesměrováván
2. Zavolejte na číslo **61*XXXYYYZZZ#
- XXX YYY ZZZ = telefonní číslo vaší nové ústředny
Vše pište včetně hvězdiček a křížků, aby ústředna vyřizovala telefonáty, když vy to nezvedáte.
Mobil vám obratem napíše, že přesměrování bylo aktivováno.
3. Zavolejte na číslo **61*XXXYYYZZZ**12#
- 12 = jedná se o čas ve vteřinách, po kterém se hovor přesměruje do ústředny.
- Lze nastavit jinou dobu čekání na zvednutí telefonu (5-30 sekund).
4. Zavolejte na číslo **62*XXXYYYZZZ#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když je telefon vypnutý.
5. Zavolejte na číslo **67*XXXYYYZZZ#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když s někým právě telefonujete.
6. A je to.
Teď to pro jistotu ještě z jiného telefonu vyzkoušejte, jestli přesměrování funguje korektně.
Jak přesměrování zrušit?
Pro zrušení již nastaveného přesměrování zavolejte číslo ##002#
.