Kdy přesměrovávat (trocha teorie)
📌 Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio.
Postup pro nastavení přesměrovávání bude záviset na vašem operátorovi a na tom, jaký druh přesměrování byste chtěli – za jakých okolností volajícího přesměrovávat.
V případě nedostupnosti nebo mimo vyhrazené hodiny ✅
Takovémuto přesměrovávání operátoři říkají "PODMÍNĚNÉ". Většinou doporučujeme nastavit přesměrování ve všech dostupných situacích:
- v případě nedostupnosti linky
- v případě, že je obsazeno
- v případě, že to nezvedáte, např. po 10 vteřinách
Vždy (nedoporučujeme) ❌
- Takovémuto přesměrovávání operátoři říkají "nepodmíněné".
Přesný návod na podmíněné přesměrování
Přesný postup ve většině případů spočívá v tom, že z telefonu, který má být přesměrováván, se udělá "hovor" na speciální číslo (resp. tři čísla), která závisí na tom, jakého máte operátora a druh linky:
Máme mobilního operátora:
Máme pevnou linku nebo VoIP
- O2 pevná linka/VoIP
- Vodafone pevná linka
- T–Mobile pevná linka
- Jiné/VoIP: prosím postupujte podle návodu vašeho poskytovatele telefonní linky