Oficiální návod na stránkách O2 — funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio. Pokud máte jiného operátora, postupujte podle návodu na jeho webových stránkách (i tento návod může fungovat, ale nemůžeme to zaručit).
Nejpohodlnější je nastavení provést přes:
- samoobsluhu Moje O2
- v aplikaci MojeO2
- nebo zkuste návod níže.
1. Vezměte do ruky pevnou linku, kterou chcete přesměrovat
2. Zavolejte na číslo *61* XXX YYY ZZZ #
- XXX YYY ZZZ = telefonní číslo vaší nové ústředny
- číslo zadávejte bez předvolby +420
Vše pište včetně hvězdiček a křížků, aby ústředna vyřizovala telefonáty, když vy to nezvedáte (= při nepřihlášení).
Telefon by vám měl obratem potvrdit, že přesměrování bylo aktivováno.
3. Zavolejte na číslo *67* XXX YYY ZZZ #
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když s někým právě telefonujete (= při obsazení).
Telefon by vám měl obratem potvrdit, že přesměrování bylo aktivováno.
4. A je to.
Teď to pro jistotu ještě z jiného telefonu vyzkoušejte, jestli přesměrování funguje korektně.
Jak rychle přesměrování zase zrušit?
Použijte kód #61# (potvrdíte zavoláním) a #67# (potvrdíte zavoláním).
Mám VoIP, jak mám postupovat?
Vyzkoušejte výše uvedený návod, je možné, že bude fungovat.
Pokud ne, mrkněte na následující řádky:
IP Centrex
Pro správnou funkčnost doplňkové služby Přesměrování je nutné zadávat číslo, na které chcete hovor přesměrovat včetně přestupného znaku „0“ před číslem (např. 0602xxxxxx). Více zde.
Nebo postupujte podle návodu na stránkách O2.
Digitální linka ISDN30
Podle návodu na stránkách O2 je třeba službu přesměrování zdarma objednat v kterékoliv O2 Prodejně.
Odkaz na O2 – Pevná linka – Podnikatelé a firmy.