📌 Funkci přesměrování nastavujete u vašeho operátora, ne v Medevio — Oficiální návod na stránkách T-Mobile.
Jak mohu přesměrování nastavit:
- samoobsluhu Můj T-Mobile
- v mobilní aplikaci Můj T-Mobile
- v menu mobilního telefonu najděte položku Přesměrování (zpravidla se nachází v Nastavení, příp. Nastavení volání).
- nebo zkuste návod níže (pomocí GSM kódů).
1. Vezměte do ruky mobil, který má být přesměrováván.
Poznámka: Pokud nemáte na svém zařízení tlačítko + pro zapsání předvolby, nahradí ho dvě nuly: 00420 XXXYYYZZZ.
2. Zavolejte na číslo **61*+420XXXYYYZZZ**12#
- XXX YYY ZZZ = telefonní číslo vaší nové ústředny
- 12 = jedná se o čas ve vteřinách, po kterém se hovor přesměruje do ústředny. Lze nastavit jinou dobu čekání na zvednutí telefonu (5-30 sekund).
Vše pište včetně hvězdiček a křížků, aby ústředna vyřizovala telefonáty, když vy to nezvedáte.
3. HNED POTÉ vytočte číslo **61*+420XXXYYYZZZ*11#
- 11 = jedná se kód T-Mobile pro hlasové služby.
Tímto se třetí krok potvrdí. Mobil vám obratem napíše, že přesměrování bylo aktivováno.
4. Zavolejte na číslo **62*+420XXXYYYZZZ*11#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když je telefon vypnutý.
5. Zavolejte na číslo **67*+420XXXYYYZZZ*11#
včetně hvězdiček a křížků, aby se ústředna vyřizovala telefonáty, když s někým právě telefonujete.
6. A je to.
Teď to pro jistotu ještě z jiného telefonu vyzkoušejte, jestli přesměrování funguje korektně.
Jak přesměrování zrušit?
Pro zrušení již nastaveného přesměrování zavolejte číslo ##002#.